Tuesday 18 September 2012

A PRAYER FOR THE NEW DAY


Good morning my Lord!

Thank you for another new wonderful day, filled with light, Sun and fresh air.

For the opportunity to once again prove ourselves worthy of your blessings and gifts.

For the new chance to try to become what you have envisioned for us when you sent us here.

Please God, bless all my friends, family, the people I love, the people that love me.

Place your holy palm on their heads and bless them.

Bless my friends here in India, give them peace and help them find the path you intented for them. Help them find their peace and to never loose the faith in You.

Bless my family in Macedonia, give them peace and tranquility, maintain their community, give them wisdom and help them not to be worried so much about me, but instead let them maintain their own peace of mind. Shed Your light into their hearts and purify them, give them happiness and joy that comes from the faith in You.

Bless my Indian family in Dehra Dun, and may my love and gratitude for them never disappear. Bless its members, who have become my best friends, who opened the door of their home and their sanctuary in the moment when You brought me to them.

Bless my friends in Macedonia, all of them who think of me, and help me never to forget any one of them. Show me how to be a better person in whose presence they will feel blessed next time we meet. Place Your palm on their heads and show them the way, give them tranquility and take care of them.

And bless my best friend who is facing his own struggle which sometimes threatens to destroy him permanently and do diverge him from his path. Bless me and him because we both can be lost sometimes. Show me how to help him in time of need and help me to become a person that will give him the right guidance instead of hurting him even more. Open Your holy door and shed your light into his heart. Show him the way, resolve his doubts and give him peace.

Because he tries. He tries to be better!

Also bless me my Lord. May the happines of my people be my strength and may I be worthy of their attention when I need a service from them. Forgive me if I have mistaken you or your children and lead this small creature into the right direction. Bless me if you think I am worthy of it.


Thank you Lord.  



*                    *                      *

МОЛИТВА ЗА НОВИОТ ДЕН!


Добар ти ден Боже!

Ти благодарам за уште еден нов прекрасен ден, исполнет со светлина, Сонце и свеж Воздух.

Можност уште еднаш да се докажеме себеси вредни за твоите благослови и дарови.

Шанса уште еднаш да се обидеме да станеме она што го замислуваше за нас кога не прати овде.

Те молам благослови ги сите мои пријатели, семејство, луѓето кои ги сакам, луѓето кои ме сакаат.

Стави ја твојата благословена рака на нивните глави, и благослови ги.

Благослови ги моите пријатели овде во Индија, дај им мир, и помогни им да го откријат патот по кој Ти сакаш да чекорат, помогни им да го пронајдат својот мир, и никогаш да не ја изгубат вербата во Тебе

Благослови го моето семејство во Македонија, дај им мир и спокојство, одржи ја нивната целина и заедница и нека не бидат премногу загрижени за мене, туку нека го одржуваат сопствениот спокој. Осветли ги нивните срца и исчисти ги, дај им среќа и радост спокојство, радост која доаѓа од вербата во Тебе.

Благослови го моето семејство овде во Индија, и нека никогаш не исчезне од мене, благодарноста која ја чувствувам спрема нив. Благослови ги нив, неговите членови кои станаа мои, браќа најдобри пријатели, кои ја отворија нивната врата и нивното сопствено светилиште во моментот кога Ти ме доведе кај нив.

Благослови ги моите пријатели во Македонија, оние кои мислат за мене и помогни ми никогаш да не ги заборавам. Покажи ми како да бидам подобра личност во чие присуство ќе се чувствуваат благословени при нашата следна средба. Стави ја твојата рака на нив и благослови ги, покажи им го патот, дај им мир и спокојство и чувај ги.

И благослови го мојот најдобар пријател кој се соочува со сопствена борба која понекогаш се заканува да го уништи и трајно да го одврати од неговиот пат. Благослови не мене и него поради тоа што и двајцата знаеме да бидеме изгубени. Покажи ми како да му помогнам во моментот на потреба и помогни ми да станам личност која ќе му го даде вистинското водство наместо уште повеќе да го повреди. Отвори ги твоите врати и осветли го неговото срце. 

Покажи му го патот и подари му го твојот Мир.

Затоа што се обидува. Се обидува да стане подобар

Благослови ме и мене Боже. Нека среќата на моите луѓе ми дава енергија и нека бидам достоен за нивното внимание кога ќе ми биде потребно. Прости ми доколку згрешив, и води го тоа мало суштество кон вистинската насока. Благослови ме доколку сметаш дека сум достоен за тоа.


Ти благодарам Боже